Thursday, October 15, 2009

aku'S dAn C_Kup2 mAnuSiA

bukan semua orang suke akn perangai kiter,
setiap org mesti mempunyai kelemahan masing2
so (jd) jgnlah korang meperlekehkan kelemahan seseorg itu,
sbb hal itu bole meyebab kn die terasa tanpa korang sedar..
korang pn mesti ad kelemahn masing2 kan..
tp klu korang rase korang 2 gah sgt, semua org suke korunk..
cubelah korang wat pertyaan kat dak2 sekeliling korang..
kalu korunk ni jenis y panas baran mestilah dieorg semua takut nk "tell the truth" kan..
so (jd) korang pk lah sendiri..

kalu korang ni terlalu baik pn ad gak org xsuke,
tp kalu korang jahat plak lg lah org x suke,

kalu orang terlalu senyap pn ad org x suke,
kalu korang bising cam murai pn lagi ramai x suke,

kalu korang ni manja ngat nt org menyampah,
klu korang ni wat2 "keras" org akn kte berlagak..

klu korang ni jenis senang ngis nt org akn kte korunk ni touching2 lah plak.


mcm2 lh ragam manusia,,,
bukan senang nak memenuhi kehendak org len,
mlahan kehendak sendiri pn x dapt d penuhi..
korang jgn pk sal korang je lah...
cube amik kesah ckit sal perasan org len jgk.

ak menyampah tau tgk org y berlagak bgus..
padahal x bgus mane pn..
perasaan org len x nk jge langsung..

chow..

1 comment:

eira a.k.a yoh87 said...

besalah kn setiap org mesti len2 perangai n kepala