Sunday, August 29, 2010

CANDID CAMERA CONTEST

salam pembuka bicara
salam 19 ramadhan


tenkiu miss empunyer blog cintapudingcaramel
coz tag eirani masuk contest ni...

pembuat contest ni ad kat cni klik
sape sape nak join sile2 lah klik yer..
pas 2 sal gmbr y d pertaruhkan lah plak kan

jeng
jeng
jeng

dia datang dengan lenggang lengguk nyaaaaa..
hahaha


ini punyer pic tyme dinner kat GrandCon kuantn nyer hotel..
mmg xsedar lgsung tyme ni..
bile dah tukar2 gmbr ngn dak2 laki bru lah tau y dieorg snap pic ni..
dak2 laki siap nyanyi2 lagi 2 tyme dak2 pmpuan msuk lobi hotel..
xleh bla tol..
segan nk pengsan..
sbb ramai jugak kat lobi 2..
sbb ad another function kat hall len..

pas ni nak tag orang orang ni..
jgn marah tau xmintak izin dulu...


4 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

gud luck..

nanti join plak contest yg akan GKSB buat...

::::.cik itam..:::: said...

bereh.. !! nt sye join..
tq juga

g-mie said...

err.. wajib joint ke cik eira..?
hehe~
xtaw nk pertaruh pic ape..
nnti mie try carik eak..
thanks taw sbb tagged mie..
yeepee!

Aimaduddin said...

* Keputusan Top 5 Akan Dikeluarkan Pada 1 OKT 2010.. 3 Pemenang Dipilih Berdasarkan Undian Anda (50%)Dan Juri Khas (50%)..

* Undian Dibuka Mulai 1 OKT 2010 Hingga 8 OKT 2010..

* Jgn Lupe Menunaikan Tanggungjawab Anda...