Friday, August 27, 2010

:: WARDAHWARDROBE 1ST GIVEAWAY ::

salam pembuka bicara
malam ni cik itam kne tag oleh cik fideila
tq bebanyak yer..


for syarat2 GA ni klik sini yer :: WARDAHWARDROBE 1ST GIVEAWAY ::
tuk menang GA ni cik itam kne wat slogan!
dah folo wardahwardrobe name=:::...cik itam..:::

jap yer cik itam nak pk dulu..
.
.
.
.
.
.
k pilih yang ni je lah kot

saya nak menang blaus dari wardahwardrobe kerana blous dari wardahwardrobe semua semuanya tutup aurat dan tersangat lah cantik serta menawan hati sesiapa sahaja yang memandangnya atau si pemakainya..tet!!!

GA ni dah nak tamat tempoh dah (31 ogos 2010) tapi sempat lagi kn..
pas 2 cik itam nak tag orang orang ni..
sila sila join yer..



5 comments:

BisKut ChiPmOrE said...

xpe..saya izinkan..saya nak tag kamu jugak la..
contest black & white

::::.cik itam..:::: said...

dah ikut pn y tu...

suhida said...

slm
semua ok.cuma tak nampak link ww kat bloglist. nanti bgtau ye nak cari katmana. TQ

::::.cik itam..:::: said...

ad, tp xtau nk tunjuk cm ne.. cm ne erk?

suhida said...

tak tau nak tunjuk? camno tu.
adeh..takpela,ok la kot.sbb mmg tak nmpk pun bloglist.

ok, tq join WW GA dan gudluck :)