Sunday, September 5, 2010

1st time Berbuka kat Umah 2010

salam pembuka bicara
hye uolls..
hari ni merupakan hari pertama berbuka kat umah
hehehehe
mcm2 adaaaaaaaaa..
lihat 2...

ni kije y cik itam in-charge
ni plak air asam tuk,cicah ikan bakar y cik itam bakar 2 lah..

ni ayam guling...

ni rojak... besh jugak rojak ni...

ni plak sate ayam, beli kat bazar binjai rendah..

ni ayam kerangka, ish2.. adik cik itam nyer selera lah ni..
kalau ikutkan die, semua nak di belinyer...

ni lah hasil nyer cik itam nyer ikan bakar..
ikan jaket..

ni akak cik itam punyer.. daging masak kerisik maybe....

hah!!! ni lah ayam guling2...

ni dia lauk kiteorg tyme berbuka td...
waaaaaaaaaaaa....

tet!!! tammat

3 comments:

mrs jamal said...

wah bestnyer

Anip™ said...

perghh..byk sih...lauk nyer..
huhu..ikan grg n ayam guling nmpk sedap...abis ke mkn tu..hehe

::::.cik itam..:::: said...

anip: bukan ikan goreng tapi ikan bakar lah..
abes lah, tp sampai sahur bru abes..

mrs jamal: mmg besh...