Saturday, October 9, 2010

Malam yang Borink@boring@bosannnnnn

salam pembuka bicara
hye semua..
malam ini sebenarnya cik itam teramat boring dan tak tahu nak buat ape da..
so duk cari2 n baca sana sini..
terjumpa lah TEka Teki dak2 skool ni
sile sile lah jawab yer..
heehehehe
bukan susah pun..
kacang jer..
pagi @ ptg sok cik itam post jwapan die...


1 : Dalam Banyak2 air,air apa yg paling berani?

2 : Banyak- banyak binatang...binatang apa keluar haid...

3 : Dlm bnyk2 binatang..... bntg ape yg bertelur dan beranak.....kira 2 alam la

4 : Kalau anda ni semuanya pandaiiii cuba teka, banyak-banyak sungai, sungai apa yang paling berat?

5 : Kereta dengan motor, mana lebih tua?

6 : Dlm banyak- banyak pokok,pokok apa yg baik hati?

7 : Ni dia satu lagi teka teki dari aku..huruf jawi apa yang ada angin...

8 : kasut apa yang paling keras?

9 : Sebuah bas telah berhenti secara mendadak kerana hampir terlanggar
seekor katak.apakah yang akan turun dahulu selepas pemandu itu behenti?

10 : Kalau korang pandai math, 5 orang cina tolak 3 orang india , jadi apa?

11 : Ada 3 biji limau kendian di bahagi kepada 3 bahagian..lepas tu dibagi pulak pada 3 org..baper seorang dapat ?

12 : benda apa kalau naik tak turun dah?

13 : kenapa tayar belakang kenderaan yang selalu botak dahulu daripada tayar hadapan?

14 : cuba teka, mouse komputer , jantan ke betina?

15 : Ada sekor gajah dan sekor kancil,berjalan2 dalam hutan.Suatu ketika,mereka terjumpa sebuah titi. Semasa kancil menaiki titi tersebut, titi tersebut runtuh.Kancil telah patah kaki. Gajah pula patah apa.........?

16 : Dalam banyak banyak lembu,lembu apa yang semua petani cari

17 : Hidupan apa didalam laut paling tua.

18 : Banyak2 ikan, ikan apa yang pemalu...

19 : andaikata anda terjumpa mayat manusia dan bangkai haiwan yang mana satu anda perlu tutup dahulu?

20 : Apakah benda yang kita potong ia tetap akan panjang?

selamat mentry....
tet!!!

2 comments:

lan_ax said...

ini buka teka-teki dak2 skool.. ini pengarah kampus pn xleh jawab ni..
http://www.duitlama2u.blogspot.com/

::::.cik itam..:::: said...

btol lah dak skool punyer ni.. senang sesgt...