Wednesday, November 17, 2010

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA

:hi:Salam hai semua:hi:

Dah lame kan cik itam x post entry baru

Ni pun wat entry KHAS tuk semua umat islam bukan sahaja yang duk kat Malaysia

Tapi tuk semua UMAT ISLAM walau dipelusuk mane

Kat sini cik itam nak ucapkan


:puppyeyes:senyum:puppyeyes:senyum:puppyeyes:senyum


SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA


fikirfikir
Kat sini nak jugak selit kan pantun sikit..

sengihnampakgigisengihnampakgigisengihnampakgigi

Hehehe

Takbir mula bergema

Ayamayam ,itik terus menghilanggelakguling

Lembu dan kambing serta kerbau menjadi korban

Babi pun tersenyum dan berkata nasib baik aku haram:ahaha::ahaha:

kenyit


gelakguling:ahaha:Hehehegelakguling:ahaha:


kenyit


Bile ayangayamayam kokok suare serok-serok basoh:hilo:, itu tandenye kesedihang::(nangih

Bile itik nguek bepanjangang :takot:, itu tandenye keresahang:sweaty:

Bila kambing ngembek dop kuor suare:galit: , itu tandenye kekeliruang:anongnangyari:

Lalu lembu ngembooo angbatt tok imang itu tandenye kene sembelih lah

Hehehehe

:devilishgrin:gelakguling:devilishgrin:gelakguling:devilishgrin:


SELAMAT YER SEMUA

semoga semua umat islam kat tanah suci selamat mengerjakan haji dengan sempurna

===============================================================


Ptg td sempat g cari :astig::astig:daun getah tuk wat bungkus tapai pulut sikit

Sape2 yang nak rase :okay::okay:tapai pulut kuarga kami datang :bringiton:lah umah rayer ke-2 nt..

Sebab tapai pulut ni kne amik masaketukmeje jugak nak masak

Baru je siap bungkus td..

Dan raya kedua 2 abang cik itam ada buat kenduri sikit…

:woooh::woooh::woooh:

hehehehe

:wave::wave::wave::wave:

4 comments:

~fais~ said...

camat ari raye cik tam.....
hik hik hik hik

Cik Itam said...

selamat hari raye haji jugak tuk fais,

Zikri Husaini said...

selamat menyambut hari raya aidiladha...

abe long said...

mintak sikit tapai...i luv it