Monday, January 3, 2011

~..........(* *,)...........~

salam semua
hai..babai

hari ini cik itam dah start kelas pertama untuk sem ni.

huhuhuhu

pape hal pun kelas pagi tadi tak lah bosan :yawn: sangat
sebaba lect 2 ngajar cam OK jer..
tp msih tak ramai yang datang pun kelas pertama ni..
biasa la kan..


dah banyak entry yang cik itam xmasukkan gambar cik itam kan..
:blush:
tuk kenalan blog yang baru..babai

ni lah cik itam:blush::blush:
tuan punya,tuan tanah blog http://eiraakayoh87.blogspot.com ni

:woooh:
lagi gambar
:woooh:
:blush:
lagi
:blush:
:sweaty:
dan lagi...
:sweaty:

hehehe..peace

***siulsaje saje jer nak masuk gambar diri sendiri hari ini sebenarnyerihikhik
hua hua hua..sengihnampakgigi.

and tuk student2 Universiti semua selamat masuk ke kelas:astig: selepas sebulan bercuti..

hehehehe..

chow dulu

wasalambabai
babai

5 comments:

.::: Princess MOMOY :::. said...

cantiknyer last pic tu. macam mana buat?
Sebab Mengapa HARIMAU MALAYA Tidak Boleh Ditukar Kepada HARIMAU MALAYSIA !!

MY RECENT POST: Jom Kenal KHAIRUL FAHMI CHE MAT Yang Encem

Cik Itam said...

tq..
gmbr ni saya edit mule2 gune photoshop..
pas edit2 warna 2,gune application hue&saturation kot..
pas siap edit combine gune software photoScape..

try la jugak..

WAHIDA ALIAS said...

selamat msok ke kelas...sem baru, thun baru, azam baru,kasot baru, beg baru!yeay!

Cik Itam said...

sem baru, thun bru, azam bru. yang x baru nyer kasut n beg.. 2'2 ni x baru lgi....

rubi @ cawan2 said...

mcm ter-psiko tgok gmbr byk2 nih. hahaha