Wednesday, February 2, 2011

kerja kat kampung

salam
hai semua..

lama da x update blog ni kan..

hehehe..

sebelum ni duk tgk WGM (we got married)
2 yang xde mood n semangat nak update 2..

hehe

sekarang ni cik itam ad kat kampung

cuti Chinese new year ( seminggu je)

kat bawah ni gambar kat bendang ayah cik itam, sebelum ni ad cik itam penah tulis sal bendang padi ayah cik itam ni klik sini

skunk ni padi dah mula naik.. cantik jeeeeeeerrr..
kalu datang sini.. hijauuu~~ jer..


skunk ni kan musim ujan lagi kn??

ramai dak kampung cik itam duk mancing je skunk ni sampaikan cik itam sendiri pun ikut g mancing skali

hehehe


jalan abes rosak sebab air laju sgt tyme ujan hari 2...
kat tali air ni lah cik itam mancing, bnyak gak dapt ikan...

hehehe

dak ni ngah ngail belut rase nyer..


hah!! da dapat pun...

besar gak kn..

geli kot..

~~~~

nanti2 kalau ad lagi cik itam update lagi yer...
suke sangat couple yongseo
dalam WGM 2..
sweettttt...

hehehehe
yong~~~~~~~hyun~~~~

30 comments:

Cik_Shiqah said...

kalau boring, tiiiidoooooo !
hahaha ;p

Cik Itam said...

hahaha.. dah tukar entry lah.. hihihi

zai said...

eee..gelinyer belut.hehe.leh makan ke??

DiriKu said...

aiyooo..belut kaaa??? :X

cantik kampung :D

Cik Itam said...

mmg la geli...

n boleh dimakan..
cik itam pun juz leh mkan y goreng je.. klu y masak jenis lain x leh mkn le gamak nyer...

Cik Itam said...

ha'a belut la 2.. cm ulaq cikit kan.. nk ngail belut ni susah ckit..

tq..

syafiQakarim said...

gila lawa wehhh sawah tu.grrr
belut..?huhu mkn ke?
sedap? ;p

Cik Itam said...

gila lawa?? hehehe.. mmg lawa...
belut?? kan boleh di makan.. sedap jer... hehehe
tp sy juz leh mkn kalu goreng je...

suhaiza said...

waaaa...giler cntik la.kg kt ne?
belut...???
eeee...yek..pnh mkn laksa yg sdap sgt2.bila tanya makcik tu gna ikan apa..die kta gna belut.serius..tkuar balik laksa tu kt dpn makcik...sorry makcik...hahahaha....

Cik Itam said...

tq..
kat marang,terengganu..

ha'a belut la 2...
siyes ke sampai cm 2 sekali..

hihihi

paradoks hati said...

takut la tengok belut. adeiii

Cik Itam said...

geli je kot.

ATikah Mustapa said...

wa...lawanya tempat dia...hijau meranum lagi..nak g jalan2 kat sana la bleh??

Cik Itam said...

hahaha.. hijau meranum.. hik hik hik..

jum2.. nt bile padi da masak lgi cntik,.. skunk ni buah padi x kuar lgi..

ye ke buah????

ATikah Mustapa said...

hehehhe...buah ke???rasae salah...tapi apa yg betul??heheh...

Cik Itam said...

hehehe.. biji padi??? hahaha

miszlullaby said...

Isk Isk..rindu kampung Ml tengok entry ni =)

ieyla said...

da lame x tgk we got married...

Cik Itam said...

alololo.. ML jgn sedih2 yer...

Cik Itam said...

ieyla.. hehehe.. bru stat je pun ni..

tp habes pulun dri episode 1 sampai episode y latest la skunk ni..

nelly said...

wah ..lawanya gambar ..
hijau gitu !!

Cik Itam said...

tq nelly

Shino said...

ble tgk gmbr tu, rndu kt kg...rndu time bdk2 dlu...mncg je krjanye..hehehe...

Cik Itam said...

hehehe... mncg ad musim gak...
kat kag saya bru2 ni tyme musim org duk mncing je 2 yang g mancing skali 2..

ieyla said...

bestnyer...
kena tgk gak ni...

Cik Itam said...

tgk la.. yongseb couple skunk ni sweet sgt2

mohd sasuke said...

sronok tgk swah ijau..hehe

RuSh said...

lawa jer sawah tue...
hijau jer...sedap mata memandang..

Cik Itam said...

sasuke: mmg lah sawah ijau.. kn warna ijau 2 leh tenangkan jiwa

Cik Itam said...

rusH..: tq.. ni sawah yang ayah saya usahakan... sungguh2 die jge anak padi ni