Tuesday, March 15, 2011

cinta?? dicintai?? mencintai???

assalam uolllsss..

hehehe

cinta ??

try tgk kat bawah ni???

cinta?? dicintai?? mencintai???




“Jangan terlalu baik, saya akan merindui awak.”

“Jangan terlalu mengambil berat, saya mungkin menyukai awak.”

“Jangan jadi terlalu rapat dengan saya, saya mungkin jatuh hati dengan awak.”

========================================

“Jika seseorang yang hadir dalam hidup kamu tapi atas sebab-sebab tertentu dia terpaksa


pergi.. jangan terlalu sedih. Terimalah kenyataan, sekurang-kurangnya dia pernah


 membahagiakan kamu. Masa akan menentukan segala-galanya. Jika dia ditakdirkan


 bersama kamu, dia akan kembali. Kembali pada kamu.”




“Adalah lebih baik untuk berani mencintai walaupun akhirnya anda akan kecewa daripada


 tidak mahu mencintai kerana takut akan risiko mencintai.”

 
“Jangan putus asa apabila terdapat saingan dalam percintaan. Adalah lebih baik untuk anda


 mencubanya atau anda mungkin akan kehilangan orang yang anda sayangi selamanya.”





“Salah satu perkara yang paling indah dalam hidup ini ialah memberitahu kepada orang yang


 anda sayangi betapa penting dan istimewanya dia kepada anda.”





“Jika dia boleh terima anda seadanya, dan sanggup menerima kekurangan anda dan masih


 sanggup bersama anda dan lebih menyayangi anda, maka anda adalah orang yang paling


 bertuah kerana ada seseorang yang mencintai anda seadanya anda.”




“Mencintai dan dicintai perlukan keberanian. Keberanian untuk terus mengekalkan rasa cinta


itu. Seterusnya diikuti perasaan keikhlasan untuk menerima orang yang dicintai seadanya…”



+ 

“Bila diri dicintai.. Dia pasti akan berusaha untuk ada…sentiasa ada bersama.”







ingin di cintai::

ingin di sayangi::

yang paling atas cintailah ALLAH swt


daaaa

wasalam

chowwww!!

pssstttt::cantik tak cik itam lukis???
hehehehe
http://www.smileycodes.infohttp://www.smileycodes.infohttp://www.smileycodes.info


oppppssss: lupe nk ckp. ari ni cik itam dapat anak buah baru, pompuan. heheheh
n sori lah yer katun cik ira lukis atas 2 xpakai baju.. huhuhu. tapi xpe kan..sebab da lidi

26 comments:

aniswany said...

suweettt nyee entry ni cik itam...mcm nak nanges je baca..haha tiba2 plak

Cik Yana said...

Comelnye lukis :)

~ PIJA ~ said...

rajinnye dik nak lukis2...ape2 pun jgn terlalu mengharap pada cinta......:)

N.A.M said...

hmm...sedey...(",)

! Encik Nakal ! said...

Cinta itu Unik~~sukar untk menterjemahkan definasinya~~~huhuu~~

nice posting~~thumb up~~

fathiyyahISMAIL said...

comel la org lidi tu :D

good entry :)

puanbee said...

rajin melukis heee

cik ciput said...

cinta itu cahaya sanubari (lagu in team kot)..sila sambung sendiri..hehe

*rajinnya melukih

LiFe KaMi said...

pandai kamu melukis yer.hehe
tahniah semakin banyak anak buah semakin meriah ler..:)

Cik Itam @ ira said...

anis: knp nk nanges lak..? sedey ke entry ni??

Cik Itam @ ira said...

cik yana: hehehe.. tq cik yana

Cik Itam @ ira said...

~pija: hehehe.. sje nk melukis ari ni.. tq yer kak tas nasihat 2

Cik Itam @ ira said...

N.A.M : sedey ke ?? knp erk??

Cik Itam @ ira said...

en nakal: erm.. btol 2... 99.9% setuju

Cik Itam @ ira said...

fattiyah: hehehe.. org lidi yang x pakai bju tapi pakai skirt.. tengzz yer..

Cik Itam @ ira said...

puan bee: skali skala je kak..hihihi

Cik Itam @ ira said...

cik ciput: lagu inteam erk.. xingt daaa..
bukan slalu pun lukis ni..
nak try2 lukis coz ad org ckp lukisan saya xcntik...

Cik Itam @ ira said...

life kami: hehehe..

cika said...

cika pn pnah terbaca nih mase skolah dulu2.time form 3 kot...siap print lagik...sweet sgt kn...bile sedih jek, nak motivasi kn diri, baca balik bnde alah ni..huhu

ATikah Mustapa said...

jangan terlalu rapat dengan kita..nanti kita ingat awak suka kita kan??stuju2.....oleh itu seimbanglah dalam berkawan..kalau suka kata suka..kalu xnak,,nak find orng lain.

Cik Itam @ ira said...

cika: waaa.. jadikan ayat2 ni tuk motivasi kan diri.. thumbs up

Cik Itam @ ira said...

atikah: btol 2.. kalu suke cakap suke . n kalu xsuke ckp terus terang..
xyah nk kasi harapan kat org x tentu pasal .. kn3x

Cekodok said...

bercinta memang asyik... jangan segalanya tergadai kerena cinta cukup...

lawa lukis.. negee

Miss D'ya said...

huhu... rase nak nanges je...


http://miss-dya.blogspot.com

Cik Itam @ ira said...

cekodok: btol 2..
lawa erk???

Cik Itam @ ira said...

miss d'ya: knp nk nanges lak??