Monday, March 7, 2011

wanita dan unsurnya


assalam uollss

hai..

pearemoticonhttp://www.smileycodes.infopearemoticon

malam ni cik itam nak tulis sikit pasal anda semua ni berunsurkan apa..

kayu ke?

batu ke?

plastik ke?

besi ke?


ye ke unsur ni semua???

hehehe

jgn marah tau

gurau je ni..


malam ni nak cakap sikit pasal kite semua ni berunsurkan apa

adakan anda ni dari tanah,air,api ataupun daripada unsur angin..

kalu nak tahu sal tu semua

jum cekkidout..!!

teng teng teng


anak pertama,kelima,kesembilan kowang ni dari unsur tanah

anak kedua,keenam,kesepuluh kowang ni dari unsur air

anak ketiga,ketujuh,kesebelas kowang ni dari unsur api

anak keempat,kelapan,keduabelas kowang ni dari unsur angin

and

TANAH – Anak pertama, kelima, kesembilan.

AIR – Kedua, keenam, kesepuluh

API – Ketiga, ketujuh, kesebelas

ANGIN- Keempat, kelapan, keduabelas

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

sekarang ni ada application kat fb 2 kan yang macam gambar kat bawah ni..

ada kn??

ada gak cik itam kene tag..

tapi kalu yang ni dieorg kire cm len plak

jap eh

tapi yang ni tuk wanita jew..

hehehe



untuk unsur tanah
Wanita tanah dilahirkan di bawah zodiak
-Taurus(21 April-20Mei)
-Virgo(24Ogos-23 September)
- Capricon(22 Disember-20 Januari).


kalu unsur air ni

Wanita air terdiri daripada mereka yang lahir di bawah zodiak

-Cancer(22 Jun-23 Julai)

-Scorpio(24 Oktober-22 November)

-Pisces(20 Februari-20 Mac).***(cik itam punyer yang ni)

tuk unsur angin lak

Mereka ini lahir di bawah lambang Gemini
-(22 Mei-21 Jun)
-Libra(24 September-23 Oktober)
- Aquarius(21 Januari-19 Februari).






unsur api lak
Wanita api dilahirkan di bawah lambang
-Aries(21 Mac-20 April)
- Leo(24 Julai-23 Ogos)
-Sagittarius(23 November-21 Disember).




tapi kowang kowang percaya ke semua ni..?
http://www.smileycodes.infohttp://www.smileycodes.info
tapi ad jugak yang betol2 kene kat batang idung
milk bottle emoticon, smiley, emo, smilies
kn3x?
btol tak??

http://www.smileycodes.infohttp://www.smileycodes.infohttp://www.smileycodes.infohttp://www.smileycodes.infohttp://www.smileycodes.infohttp://www.smileycodes.info
minimo mouse + GOGUMA
nomu nomu nomu nomu nomu chuuuaaaaa!!!

wasalam all

2 comments:

Abang Stalker said...

tuk gal2 je ke?laki2 xde? :D

Cik Itam @ ira said...

ad tapi bukan di sini.. hehehe.. oppa buat lah..
ni yang ira jumpe tuk f je