Friday, April 29, 2011

CARILAH

CARILAH pasangan hidupmu,
yg jikalau engkau melihatnya,engkau pasti akan teringat pd Allah swt,serta bertambah imanmu kpd Allah swt...


 



Akan tetapi,JANGANLAH engkau mencari pasangan hidupmu,yg jikalau engkau melihatnya,engkau pasti melupai Allah swt,dan engkau teringat akan nafsu kejahatan...
 
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


Sesungguhnya,
Aku mencintaimu kerana agama yg ada pada dirimu itu ..


hanyalah godaan syaitan yg akan mengheretmu ke lembah kemaksiatan...


Jika engkau hilangkan agama dalam dirimu..maka hilanglah cintaku padamu..


 

13 comments:

Mohd Ridhuan said...

insyaallah...
moga2 mendapat jodoh yang terbaik dan beriman,...
amin...

anda ditag untuk contest ini...

http://senyumsokmo1990.blogspot.com/2011/04/contest-semua-tentang-4.html

ishiko said...

fuh.. pintu jelas tu.. ada dua..

AdaApe..? said...

tanks..kata prngsang bt diriku...
:)

afuan shah said...

cik itam!!!ngah exam2 ni..tayah pk cinta2...hehe
*kiddin...jom..dekatkan diri dengan cinta Allah..inshaAllah..

btw..jom!!tgk baca entry baru sy!!
lelaki, tegurlah wanita :)

Cik ira said...

m.ridhuan" amin.. tengz tag.. nt2 ira wt kn erk

Cik ira said...

ishiko: yup.. dah jelas2 2

Cik ira said...

adape: wc..

Cik ira said...

afuan: mne ad pk sal cinta2 ni.. bf pun xde nk pk sgt wat pe.. hehe... dah baca pun.. siap komen lg

Far8 budak baik said...

amin..moga dapat jodoh
yg baik baik der..hihi

Ayie said...

aminnn..

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ said...

sgt2 suka kata2 nie..insyaALLAH..selagi masih ade cinta kita kpd ALLAH, akan ade cinta manusia yg setia untuk kita juga.. :) aminnn~

da singgah n follow u~ :)

Cik ira said...

selagi masih ade cinta kita kpd ALLAH, akan ade cinta manusia yg setia untuk kita juga.

siyesly.. tuan blog ni sgt suke ayat kamu ni...to: cik duyung

Hati Batu said...

hi! hehe first time sampai sini...
jika kita baik, insya Allah jodoh kita juga baik..=)

Lawatan Dari hatibatu.com