Friday, April 1, 2011

dak2 kecik

assalam uolllss...

hari ni tuan belog iaitu saya @ cik itam

tak berapa nak sehat lah

perut die asik sakit je dari semalam

bukan sebab bulan jatuh keriba okay..

maybe bersebabkan makanan kot..

jeng jeng jeng

tapi makanan dari mane ???

itu yang menjadi persoalan nye sekarang ni..

sakit perut.. uwaaaaaa
perut memang la sakit kan..

tapi cik itam sempat gak edit bape keping gmbr dak kecik yang da jadi besor ni..

tgk lah 

kat bawah ni ...



mohd shuhaib
anak buah cik itam y duk melaka
yang suke majuk n xnak makan@minum susu

mohd thaqif azfar
anak buah cik itam yang duk KL
anak buah cik itam yang paling mesra rakyat..
cepat rapat ngan semua org

mohd firdaus akmal
ni anak buah cik itam yang duk cheras
siyes mate n alis mate die ni cantik
mate bulattt..
muke ngah comot baru pas makan

adik shuhaib lagi

ni plak bukan anak buah cik itam tapi adik si ein-hana
rumate cik itam
sarah ni bnyak cakap..
ae je yang nak di cakapkan nyer..
xbhenti bercakap pun xpe kot...

hehehehe

ein jgn marah noooo..

2 saje dari cik itam hari ni..

chow..

adios..

wasalam

6 comments:

Abang Stalker said...

ptt bt lukisan kt toilet..tgh berak.hahaha...cpt elok ye perut cik ira. :)

Cik Itam @ ira said...

tengz

nelly said...

comelnya !!

Cik Itam @ ira said...

terima kasih.. hehehe.. cube2 je ni

fatien ! said...

cepat2 sembuh cik ira manis :)

Cik Itam @ ira said...

tengz fatin.. tp xilang2 lgi ni..