Wednesday, April 6, 2011

update 6/April/2011- promote

salam uoollss
hai hai..

petang tadi sudah abes presentation tuk BSM 
hua hua hua

+++++++++++++++
okay okay
kat sini nak tanya pendapat hangpa lah kan,
 xleh ke cik itam nk selitkan entry cik itam kat cini
 ngan 
org lidi tudung ijau n skirt kuning cik itam 2....


sebab tadi ad terbaca.
kt situ cakap kalu slalu letak gmbr katun ni adalah org yang tak matang,
tak matang ke saya ni???

ish2x pening 2 mikir..
biar pi lah sal 2.. 
xpe kan kalu nk letak pun asalkan xkaco org n xmngata orang sudaaaaa~~
betol x?
kan3X?

------------------------------------------------------
sebelum ni cik itam ada janji ngan JIWA MUSIK 
tuk pomot blog die kat sini
sebagai penghargaan no ong cina  kate nyer
888
hehehehe



so di sini saya@ciktam mrasmikan tuk mmpomotkn blog JIWA MUZIK
di sini
JOM kita reramai terjah blog JIWA MUSIK



mood::: ngah pure2 men gitar sambil nyanyi ala2 seohyun n yonghwa~~~~ 
falling slowly
"Take this sinking boat and point it home
We've still got time
Raise your hopeful voice you have a choice
You'll make it now"

3 comments:

afuan shah said...

gila!!sapa yg kata tu??mai nak luku buang sedas...hahahahha...ok la cik itam..comel ja org lidi tu..ngeh3

Cik Itam @ ira said...

jgn emosi afuan.. sbar yup..
peace yaw..~!
tq afuan

cacing said...

;a tak[e2... hang buat ke terus gambar orang lidi tu.. sneang nak paham ape yang nak disampaikan... tak la kena baca menjela2.....