Friday, June 10, 2011

nak masuk sebulan sudah...

assalam uoolsss
salam sejahtera..

dah nak masuk sebulan cik ira berpraktikal 
dah makin gelap da kulit ni... 
nak jumpe orang pun segan je rsenyer...

haishhhh!!!

sedey2..

dan satu lagi
kat sini cik ira nak mintak maaf lah kat hangpa semua..
coz mmg cik ira kekurangan masa tuk menghupdate blog ni
 satu lagi mmg kekurangan idea lah ..
nak tulis sal praktikal kang .. rase cam cik ira ni ngade2 lak..
sbb xkan semua nk cerita kan.. 
hari pertama kat opis ,hari kedua kat site..
bla bla bla~~~
rase cm tulis buku log harian lak..
hahahaha
pas 2 xkn nk cite .. hari ni bos belanja...
hari tu, yang ni blanja..

eiiii..
rase cam xsesuai jer...

tapi yang penting..
baru sebulan praktikal kulit mengalami masalah kegelapan tahap max...

xtau da nak merapu sal pe ni...
dah la lame xhupdate..
bile hupdate , merapu ntah pape je cik ira ni kan..
hehehe

by by
uollsssss


wasalam

senyum sokmo!!!!!

p/s: sape2 yang sudi folo cik ira tu.. TQ kay..
xoxo..
sayang korang!!!

8 comments:

Puan Kutu said...

selamat berpraktikal.semoga dpt tamatkan dgn jayanya..:)

Cik ira said...

terima kasih puan kutu...:)

Ayie said...

dulu teman praktikel kat site.. habis hitam legam.. kulit lengan dengan badan, jauh beza.. hahaha

Abang Stalker said...

alamak..pasni kne tkr cik itam blk la ira.hahahah :P

Cik Itam said...

ya...just same ngn cik itam...ari first kat ofis..ari kedua kt site..heee

AdaApe..? said...

keep it up :)

Cik ira said...

ayie: skunk ni cik ira xlegam lagi.. tp warna 2 mkin tan la cikit dri biasa..


stalker: mls da nk tukar.. nt abes prktikal .. boleh kasi putih sikit..

Cik ira said...

cik itam: hehehe.. tersama la plak... huhuhu

nizam: tengs