Monday, October 10, 2011

copy paste dari fb

copy paste dari fb~~~~~






aku rindu...


aku sayang...


aku cinta...


kamooo sgt2...


mr......????


hahahaha


1+1=2 mate melihatmu


6+1=7 hari menggatimu


22+2=24 jam aku memekirkanmu 


3+1=4minggu merinduimu


10+2=12bulan mencintaimu


N slbih nyer aq mati keranamu !!!!










comment cik ira: xkn hidup kite ni atas cinta 
pada pasangan je kot...


xberapa suke~~ 

15 comments:

Cik Yana said...

Terbaik la komen cik Eira! Ada betulnye tu :)

Mish eika :) said...

mati sebabb dia ta yah lahhh :)

cik nurussalwa said...

tak berapa suka jugak. lol

sis92 said...

cinta situ sanan sini lalala :)

ferry said...

Kasihan sekali kalau sampai mati karena cinta...Salam persahabat dari indonesia..Follow sini juga sahabat

♥Aien Najwa♥ said...

yes!!..me tOo..=)..dont like..hehe..

aleen aiden said...

sayang tu boleh,cuma jangan sampai obses.hu3

Mawar berduri said...

cinta akn dtg n pergi ..
yg kekal hnya Cinta-Nya ttp abadi
^_^
mOga beroleh cinta ilahi ~~~

cerita best said...

NICE BLOG....pakjoe nk bg tau nie pakjoe ada byk lg tip blog yg nk bg kt tuan blog jemput siggah ke laman blpg pakjoe jgn lpa tau sbb pakjoe dh follow

cerita best said...

NICE BLOG....pakjoe nk bg tau nie pakjoe ada byk lg tip blog yg nk bg kt tuan blog jemput siggah ke laman blpg pakjoe jgn lpa tau sbb pakjoe dh follow

Sha said...

hahahahaha...terbaikkkkkk

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Nice..tp X leh lah mati krn cinta..Cinta yg kekal hanyalah padaNYA.. ^_^

Paris Lipton said...

cinta is universal..cinta pd Ilahi pasti.. ;)

Cik ira said...

kan uolls...: xperlu lah beriya sgt ttg hubungan yang xpasti lagi ni kan... klu kate jodoh kite bukan die.. redha je la.. jgn sampai nak mati2 kot...

Cik ira said...

Beringatlah, urusan jodoh tidak ke mana. Sudah sedia tercatat seungkap nama di Loh Mahfuz utk kita. Ianya urusan yg pasti. Apa yg tak pasti, sama ada kita mendapatkannya cara mulia atau sebaliknya.