Monday, May 14, 2012

iklan yang menyakitkan mata ,hati




10 comments:

AZRUL AZMI said...

melampau!!!! hehehe...

ain dzaya said...

ew ew ew..memalukan kaum wanita yg bertudung...

"Binatang pun pandai berkasih sayang. Manusia?".

Cik ira said...

kalau kaum lelaki pun pikir camtu.. hatoiyai...
wat malu pompuan bertudung je makcik2 ni...

Cik ira said...

kan??
siap jelir2 bagai..
edit gambo nak gempak plak yang kat atas tu..

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

awwwuummmmm....

Ayien Ocaca said...

euieieieii...
geli la.............

Cik ira said...

ape yang awwwuummm nyer..

Cik ira said...

:)..kesian kat makcik2 kat atas tu..syrikat jualan tu pun klu nak lakukan jualan bpada2 lah kn...

phreak-id said...

Pn Rabiatul 24tahun. Muda lagi. Yang 2nd je makcik


Terbaru >Serangan Nafsu - 3 Serangkai - Jenayah Masa Kini >Reason Why Manchester United Lost Premier League 2011-2012 Title >Malaysia Juara Hoki Remaja Asia - Video Highlight

phreak-id said...

Yang 1st tu memang takleh blah. Bini sapa la yang jadi model iklan tunjuk dada tu. Serupa tak payah pakai tudung tak payah pakai baju je kalau mcm tu. =.=



Terbaru >Serangan Nafsu - 3 Serangkai - Jenayah Masa Kini >Reason Why Manchester United Lost Premier League 2011-2012 Title >Malaysia Juara Hoki Remaja Asia - Video Highlight